Wednesday, 18 January 2012

bosannye jadi 'ADEK'

spe kte jd adek nim best...knonnye sume yg nk dimiliki mesti dapat...kononnye laa...tapi pada hakikatnye xsume kte dapat....bosannn!! 2 laa yg ak rase hari2...klu ak ad adek kn best....mmg r kdg2 ak garang..p ak pn penyayang ape....heee....

No comments:

Post a Comment